IV. Fejezet előzetes.

Sziasztok!
Tudom rég óta nem hallottatok felőlem már semmit és ezért ezer bocsánat.
Csak mostanában minden össze jött meg anyám azzal fenyegetett, hogy ha nem tanulok akkor mindentől eltilt.
Itt egy kisebb részlet a kövi fejezetből. A fejezetről annyit mondok, hogy már biztosan halad és számításaim szerint már hétvégén fent lesz.
Puszi: Black  Cherry

".....
Albus feloszlatta a gyülést így el indultunk az irodàjàba. Mivel ő tud az iskolán belülre is hopponàlni, társas hopponálást hajtozzunk végre. Induláskor éreztem azt a kellemetlen zsugoródást. Amikor megint talaj volt a talpam alatt megszédültem és Rodnak kellet utánam kapnia ha nem akartam el esni.


  • Jól vagy?-kérdezte aggódva míg magához ölelt.
  • Igen csak megszédültem.-motyogtam a talárjába.
Még így álltuk pár pillanatig aztán amikor már éreztem, hogy nem fogok el esni a saját lábamban, leültünk két székre az igazgatói asztal előtt.
....."

Megjegyzések