III. Fejezet előzetes!

Sziasztok!
Hoztam nektek egy kis ízelítőt a következő fejezetből. Remélem felcsigáz majd titeket arra, hogy továbbra is szorgalmasan olvassátok a történetem. Szóóóóval....nem is gyarapítom tovább a szót, inkább jó olvasást! Puszi Black Cherry

Előzetes:

"Halk beszélgetésre keltem, aztán egy ajtó csukódást hallottam. Nehezemre esett a szemeimet kinyitni de látni akartam hol vagyok.Így lassan kinyitottam a szemem de eléggé homályosan láttam kezdetben és a hangomban se biztam nagyon.
-H...Hol...va....vagyok?-kérdeztem magamtól rekedt, halk hangon.
Nem tudtam, hogy van itt valaki rajtam kívül így a hirtelen hangtól megijedtem.
-A Főnix Rendjének főhadiszállásán húgom.-hallottam meg egy rég elvesztett ember hangját.
Nem akartam el hinni. Kinyitottam a szemem és megláttam azt a személyt akire mindig is fel néztem a családból, akit a legjobban szerettem és képes megtagadni a szüleink eszméjét. Nem hiába került a Griffendélbe. "

Megjegyzések